22 Dub E-mailing, Newsletter Push notifikace – případová studie 22. 4. 2024 By Marek Růžička Push notifikace dlouhou dobu představovaly opomíjený kanál, ale v poslední době mnoho e-shopů pochopilo jejich rychlou návratnost a skv...Pokračovat ve čtení
27 Bře E-mailing, E-shopy Reaktivační kampaň – neprávem opomíjená automatizace 27. 3. 2024 By Petr Matoušek V e-mailingu jsou automatizace jako třeba opuštěný košík nezbytnost. Obdobně většina e-shopařů dříve nebo později dojde k přípravě svát...Pokračovat ve čtení
26 Úno E-shopy, Výkonnostní reklama Zvýšení prosincových tržeb o 274 % 26. 2. 2024 By Petr Matoušek Jak povidlo.cz díky analytickému dashboardu, zvýšené komunikaci mezi svými týmy a také rozšířenému cílení dosáhlo nevídaného meziročníh...Pokračovat ve čtení
08 Úno E-mailing Consent Mode v2: Jak nepřijít o možnost cílené reklamy 12. 2. 2024 By Petr Matoušek Google na základě požadavků Evropské komise hlásí velké změny v práci s cookies. Znamená to možnou ztrátu dat a také možnosti cílení re...Pokračovat ve čtení
16 Led E-mailing Google zpřísňuje pravidla pro newslettery 23. 1. 2024 By Petr Matoušek Od února budete muset ještě pečlivěji pracovat s rozesílkami. Důvodem jsou nová pravidla s kterými přišel Google. Nutno říci, že je to ...Pokračovat ve čtení
18 Pro E-mailing Gamifikace v e-mailingu: Jak získat kontakty potenciálních zákazníků hravou cestou 18. 12. 2023 By Petr Matoušek E-mailingový marketing je jeden z nejefektivnějších nástrojů online marketéra. Fakt. Bez kvalitní databáze e-mailů se však dělat nedá....Pokračovat ve čtení
01 Pro E-mailing, Případové studie Velký test: Opuštěný košík v praxi 20. 12. 2023 By Jakub Mít přehled o výkonu marketingových kampaní je nutnost. Bez toho nemá nikdo šanci správně řídit a plánovat své kampaně. Ani v e-maili...Pokračovat ve čtení
12 Zář E-mailing Dashboard pro Ecomail 1. 11. 2023 By Petr Matoušek Mít přehled o výkonu marketingových kampaní je nutnost. Bez toho nemá nikdo šanci správně řídit a plánovat své kampaně. Ani v e-maili...Pokračovat ve čtení
08 Zář Případové studie, Výkonnostní reklama Jak jsme pomocí segmentace zvedli účinnost reklam o 20 % 30. 11. 2023 By Petr Matoušek Díky segmentaci produktů jsme prodejci příslušenství pro mobilní telefonu PC Mobil shop, dokázali získat nové konverze, které by Google...Pokračovat ve čtení
22 Srp E-shopy, Případové studie, Výkonnostní reklama Vytvořili jsme e-shop úspěšný na více trzích 1. 11. 2023 By Petr Matoušek Pokud máte nápad a nadšení, lze postavit úspěšný e-shop i v dnešní době. Důkazem může být projekt hobby-horse.cz. Ten jsme pomohli vybu...Pokračovat ve čtení