Newsletter

Pracovní ohlédnutí za skončeným rokem 2022

Pracovní ohlédnutí za skončeným rokem 2022

Vánoce jsou skoro tady… a proto nám dovolte, kromě přání všeho nejlepšího, trošku zavzpomínat na naše nejdůležitější pracovní okamžiky letošního roku.

Z menší firmy Watermedia jsme se fůzí s Tisk Kvalitně stali firmou o dost větší – zrodil se Promogen a rovnou jsme se přestěhovali do nových kanceláří.

I díky novému zázemí jsme získali nové klienty – staráme se o výkonnostní kampaně Timeout Jeans po evropských trzích, nově pomáháme růst módní značce La Klara nebo hledáme nové rozhodčí pro fotbalovou asociaci na TikToku.

Abychom mohli růst, přišli noví kolegové – Jan Lansfeld, který pro vás chystá mailingové kampaně, Petr Matoušek se stará o klienty a marketing. A na už zmíněných výkonnostních kampaních pracuje Vojta Nekoranec.

Právě ti tři nováčci pomohli k tomu, abychom rozšířili naše služby, takže letos jsme začali pomáhat s budováním značek. První takovou úspěšnou spoluprací byla velká online kampaň pro Trenýrkárnu.

Poslední novinkou v našich službách je stavění e-shopů na klíč. Letos jsme tak, jako certifikovaný partner Shoptetu, pomohli k úspěchu projektu Hobby-horse. Nejen na českém trhu, ale i v expanzi do Německa.

Ostatně certifikátů máme více. Jako jediná agentura na trhu jsme dosáhli úrovně Expert na platformě Ecomail. Není to však jediná možnost, jak spravovat vaše kampaně – i ty multikanálové. Jsme stříbrným partnerem Bloomreach (jako jedni z mála u nás) a velmi rádi pracujeme i s Targitem – českou omnichannel platformou. I proto nově pracujeme například s Auto ESA nebo se Zootem.

Díky výše zmíněným partnerstvím, ale především díky vám, našim klientům pak přišla na konci roku jedna velká radost –  ocenění WebTop 100 za práci na kampani pro retenci zákazníků Yves Rocher.

Do nového roku tak vyhlížíme s optimismem a doufáme, že budeme moci dál pomáhat při rozvoji vašich společností a projektů. A cen získáme dohromady ještě o něco více než letos.

Veselé Vánoce a především úspěšný nový rok 2023,

P.S. Malý tip na závěr – věnujete-li se e-mailovému marketingu, rozhodně vám doporučujeme stát se členem odborné skupiny na Facebooku – řeším e-mail marketing

. Společně s dalšími profíky si tam vyměňujeme zkušenosti z oboru.

Související příspěvky